Automatitza el teu hospital.
Smart Hospital és una solució de middleware de SEMIC que revoluciona la gestió dels teus sistemes d'informació hospitalària. Es recolza en diferents tecnologies de localització en funció del nivell de precisió que requereixi la dada, s'integra en la teva HIS o en software de tercers i millora tant els teus processos com la percepció de pacients i familiars.
Millora l'experiència de pacients i familiars
Es pot integrar en qualsevol ERP, software mèdic, sala d'espera virtual, apps...
Ajuda a la presa de decisions en temps real
Menor càrrega de treball de professionals davant de l'ordinador
Optimitza l'ús d'espais i actius al teu hospital, identificant retards i temps morts
Solució econòmica que optimitza i rendibilitza la teva infraestructura existent
Facilitem la gestió dels processos clau al teu centre sanitari gràcies al nostre programari amb l'objectiu d'automatitzar les teves operacions a quiròfans i urgències i rendibilitzar les teves inversions en infraestructures.
Gestió interna
Pacients - Tracking de pacients
Monitoritza els pacients gràcies a polseres bluetooth.
Bloc quirúrgic: Controla el recorregut dels pacients en una operació.
Codi Ictus: Optimitza el temps emprat durant un codi ictus.
Urgències: Controla i analitza els casos d'urgència.
Pacients errants: Detecta si algun pacient errant canvia de zona.
Actius - Tracking d'actius
Localitza i controla ràpidament els teus actius mèdics.
Control d'actius: Coneix la ubicació del teu equip i l'ús que se'n dóna.
Control de zones: Visualitza els espais i assigna actius o zones de seguretat.
Reparacions: Avisa de qualsevol reparació amb un sol clic.
Professionals - Automatització de processos
Evita els contratemps i millora l'experiència dels treballadors.
Seguretat: Reforça la seguretat del personal mèdic amb beacons.
Apps internes: Millora qualsevol aspecte de l'hospital amb apps personalitzades (per a zeladors, neteja, infermeria...).
Gestió externa
Pacients i familiars - Aplicació per a l'hospital
Millora la comunicació del centre hospitalari amb els pacients i els familiars.
Admissions 2.0: Permet als pacients realitzar l'admissió a la cita de forma ràpida i segura.
Navegació indoor: Facilita als usuaris arribar a la consulta mostrant la ruta òptima.
Sala d'espera: Segueix l'estat d'una operació gràcies a un codi únic.
Tota aquesta tecnologia i funcionalitats en una App de fàcil maneig, personalitzada i adaptada a les vostres necessitats, composta per un mòdul estàndard i diversos mòduls personalitzables.
Única APP amb tots els serveis integrats.
Personalitzable amb el teu logotip i colors corporatius.
Modular, incorpora més opcions a mesura que les necessitis.
Amb capacitat per desenvolupar projectes a mida.
Uneix-te al canvi.
Junts transformant la sanitat.
Som un proveïdor global de solucions i serveis IT amb 40 anys d'experiència al sector. Implementem solucions que milloren l'experiència dels pacients i els professionals, en tots els àmbits sanitaris.
Sigui quina sigui la vostra necessitat d'IT, compteu amb SEMIC.